Thursday, June 9, 2022

25 Ramadan

Hari ni 25 Ramadan, aku tak pose sebab peyot sejak hari Jumaat (dah 5 hari). Ingatkan boleh puasa penuh sebab last month kena ngam-ngam sebelum pose....

Hari ni takda gangguan from workplace, tapi aku pulak yang nervous sendiri memikirkan kerja-kerja yang tak settle lagi. There are 3 things with due dates but there is one I'm particularly worry. You see, this thing about me that I hate so much. I'm so obedient, rasa bersalah kalau tak buat kerja sedangkan tak perlu rasa bersalah pun. Overthinking, worry tak tentu pasal. Ntah la, I just wish I don't have to think about working anymore. Nak buat menda yang I boleh buat, no need to be answerable to anyone.

Sepatutnya aku dah boleh pikir buat list barang nak balik kampung. Kami beraya BP tahun ni selepas COVID tapi lepas raya pertama dah balik Perlis. Nervous pulak rasa sebab adik ipar aku yang rajin kat dapur balik Kelantan...haha!

Tetiba rasa nak nangis mengenangkan hidup aku. Mengenangkan nak menempuh hari-hari yang mendatang bila dah start kena pegi kerja. I TAK MAU!!! Argghhhh!

Let's distract my mind with more worthy things like reorganizing my porch and interior budget for my living room.

Hari ni adalah sambung buat technical analysis, nak cari set up permulaan up-trend. Ngantuk-ngantuk juga la...so far belum jumpa lagi yang ok.


No comments:

Post a Comment