Tuesday, April 20, 2021

Ramadan ke 8

 Hari ni ntah kenapa cam boleh tarik nafas sikit. Sama ada aku buat dunno dengan kerja yang ada atau mmg kerja ada kurang sikit.

Boss aku nak retire....dunno nak react camna...aku harap bukan 'keluar mulut rimau, masuk mulut buaya'. I didn't take the opportunity to replace her because I know I'm not ready yet....tapi selagi tak cuba mana nak tahu kan....takpala, I have my own goal, to learn and start investing. Tak nak layan karenah orang lain (dengan harapan ada masa terluang)....Ya Allah! Aku berdoa kepadaMU Ya Allah! Semoga perubahan ini adalah untuk yang lebih baik...

Walaupun sekarang rasa lega sikit, lepas ni in May my subordinate pulak cuti maternity leave...back to chaos again for 2 months. Ya Allah! Aku mohon kepadaMu, permudahkan urusanku Ya Allah! Sesungguhnya Engkau yang Maha Mengetahui dan Maha Berkuasa ke atas sesuatu...

Since the last post, mmg tak da buat apa-apa on investing/ typing. Rasa nak berenti tu mmg sentiasa ada, what's stopping me is my commitment. Nak business tak reti, buat Herbalife separuh jalan. Network aku tak luas, kecik kemetot saja. Nak kerja tapi tak mau yang susah-susah, yg memeningkan kepala. Masalah nature kerja tu mmg camtu...tahan tak tahan jer....Ntah la Ya Allah! Aku mengambil berkat bulan Ramadan ini untuk memohon kepadaMU Ya Allah! Ilhamkan aku Ya Allah, bagaimana cara untuk aku keluar dari kerja yang aku tak tahan nak buat ini Ya Allah!

No comments:

Post a Comment