Tuesday, September 17, 2013

How my testimony would sound like

I remember saying 'I'll need to get rid of my clothes soon because I need the space" when looking at my wardrobe and all the nice clothes that I hardly wear. Clothes I love but not being worn because I could not fit into them.
Now, as if a miracle happened... I'm actually wearing them! I myself could not believe I've actually lost weight which I thought once was IMPOSSIBLE. I'm more positive than before and figuring out how to improve the quality of my life. I've lost 10kg in 4 months and appreciate more what I have!

OR

Dulu saya 74kg. Sudah cuba cara sendiri untuk mengurangkan berat badan sejak 2009 dengan berdiet, bersenam. Mula-mula turun tapi paling banyak 5kg. Tetapi selepas itu naik balik.... Saya hampir menerima keadaan bahawa saya tidak dapat mencapai impian menjadi seperti Sofea Jane, Erra Fazira, Angelina Jolie yang masih 'vouge' walaupun sudah berumur. Saya hampir menyerah bahawa berat badan menaik seiring dengan umur kerana sudah cuba untuk menurunkan berat badan tetapi hasilnya tidak memberangsangkan. Hingga saya mencuba Herbalife... Saya berjaya turun 10kg dalam masa 4 bulan! Ini menaikkan semangat saya untuk kekal aktif dan berusaha menjadi jelita seperti mereka!

OR

What I like about Herbalife is it does not give you empty promises. You still need to control your food intake and exercise. With Herbalife, I realize being healthy should be a lifetime commitment, not until you get to fit in your smaller size clothes. Herbalife is a booster, to keep you going in achieving active lifestyle and optimum health. Herbalife has made me realized, with determination I can achieve my ideal weight. I just need to be consistent and know what to do...

OR

Diet bukan bermaksud 'tak boleh makan'. Herbalife bukan bermaksud 'produk mahal'. Berat berlebihan bukan bermaksud 'aku gemuk'. Kejayaan bukan bermaksud 'berkerjaya'. Dengan Herbalife, apa yang saya pelajari....
  • Diet = pengambilan makanan berkhasiat dengan kuantiti bersesuaian
  • Herbalife = produk makanan yang memberi khasiat optimum kepada sel tubuh (cellular nutrition)
  • Berat badan berlebihan = berkait rapat sama ada kita sedar apa tanggungjawab kita terhadap menjaga tubuh badan kita, kurniaan Allah SWT.
  • Kejayaan = apa jua yang kita lakukan, hasil yang didapati setelah berusaha bersungguh-sungguh. Dapat mengurangkan berat badan yang berlebihan sebanyak 10kg adalah adalah satu kejayaan bagi saya. Kejayaan peribadi yang menaikkan semangat saya untuk terus melakukan yang terbaik!
Kalau saya boleh, kenapa tidak anda?

OR

Lose weight now! Ask me how! (standard tagline Herbalife)




If anyone reading this and serious about losing weight, don't hesitate to contact me 013 3970703
SMS or whatsapp for immediate response.

I'll do my best to assist you in managing your weight problem....

No comments:

Post a Comment