Tuesday, June 6, 2023

Reminiscing after Rome

 Alhamdulillah, dah selamat balik from Rome/UK. Tak sempat nak update post on preparation nak pegi sana macam dulu-dulu.

Aku rasa syukur tak terhingga kepada Allah SWT, Pencipta sekian alam atas ihsan dan rezeki ini yang diberikan kepada aku.Alhmdulillah tak kena pick-pocket...Alhamdulillah cuaca baik...Alhamdulillah tiada insiden yang tak diingini, Alhamdulillah dapat visit kawan lama, Alhmdulillah dapat visit rumah lama, tempat kerja di Southampton. Alhamdulillah dapat beli hadiah untuk kawan-kawan dan sedara.

Terima kasih Allah atas jodohku, insan yang paling baik yang aku kenali. Dia telah menjadi penemanku dikala aku sedih, pemberi semangat dikala aku down. menghiburkan dikala aku kesunyian. Tidak dinafikan dia mempunyai kelemahan tapi memang sifat manusia camtu kan. Aku pun ada kelemahan aku dan aku bersyukur dia boleh menerima kelemahan ku. Biar kami sama-sama support each other and try to manoeuvre this life together, the best we can.

Seronok dapat jumpa Zied, my friend since sekolah rendah kat Batu Pahat. Memang dah lama berangan nak pegi jumpa dia kat sana, see how she lives. Dia tinggal kat Cardiff. Cantik rumah dia....

Now I have to think what's next. Where would I go from here. Some of my thoughts

  1. I must try to earn to finance holidays like this. Try 20k per year
  2. Up my postings on IG and affiliate
  3. Be grateful...always
  4. Serve others especially own families
  5. Believe in what you do

No comments:

Post a Comment