Tuesday, March 19, 2024

Reminder for myself

 Aku perasan bila boss cari, tanya soalan, suruh buat something, present ke CEO...aku terus rasa malas. Terus tak sabar nak berenti keje....kenapa ya?

Aku tak suka diganggu ke? Aku tak suka buat kerja ke? Aku tak tahan kena marah ke? Kalau gini, baik berenti kan...

Aku masih mencari jawapan kenapa aku tak mahu kerja lagi. Antara yang possible

  1. Environment office yang hare. Yes, aku drag nak pegi opis, Masuk kereta nak pegi opis, dah pikir nak balik pukul berapa.
  2. Aku rasa aku tak make any great contribution to the company
  3. Aku sebenarnya nak buat menda lain. If it's money making, the better
  4. Aku nak jaga rumah aku yang semakin huru hara
  5. Aku nak jaga kesihatan yang semakin hari semakin degrading
  6. Aku nak jaga anak-anak, mak, mentua. Aku nak the ability to attend to them whenever I want
  7. Aku nak mengaji
  8. Aku nak bercucuk tanam, buat DIY
  9. Aku nak berkenalan dengan jiran-jiran

No comments:

Post a Comment