Thursday, September 15, 2022

Do It Yourself

 Why this is labelled as Personal 3 Year Target? Sebab this is the thought process...

Belajar sekarang. Bila dah tak kerja, boleh jimat duit dan ada lah aktiviti yang nak buat. Very much related to home decor which is one of my interest....

Ni nak cerita, aku came across a woodworking class. Thank you Allah! I was looking for classes untuk Kasyif, sekali tengok ada kelas untuk pompuan. Inspired betul by this couple AdiAida

Sebelum tu masa aku revamp Kallax, aku ada terpikir yang aku ni sebenarnya tak pernah guna DIY tools. Aku tak tergerak nak belajar pulak tapi suka tengok orang dok buat makeover. Bila duit tak berapa nak ada, caner nak buat home improvement kalo tak pernah buat DIY. Pastu jumpa pulak website tu. Alhamdulillah! Aku memang bergantung kepada Allah sekarang ni untuk pandu aku capai impian untuk bersara awal...

With this class, I hope to start socializing, get out of my comfort zone with my 'free from 9-5 job' in mind!

So I've booked a place to attend a basic class on 2nd Oct. Bismillah!


No comments:

Post a Comment