Tuesday, April 21, 2020

Berapa banyak baju aku ada?

Ini cerita lama...masa bulan April 2019. Baru sempat post harini

Semalam  dapat aku buat stocktake baju aku dalam almari. The kids and husband takda pegi beriadah kat Uptown Bangi. Aku recordkan semua baju yang aku ada dalam excel. Yang pakai, yang tak pakai... pastu aku standardizekan hanger sebab kalo tak, serabutnya Ya Allah! Standard kaler hanger aku ialah hitam, biru and hijau gelap sbb tu yang banyak kat rumah.


Then dalam bulan Dec kot, baru sempat let go baju-baju yang tak pakai ke NGO yang manage recycle items.

Memang somehow rasa lega bila dah clearkan barang-barang yg dah tak mahu guna. Rasa lapang rumah. Bila dah spring clean, tetiba rasa nak deco bilik bagi nampak exclusive sket.
Katil pun takda lagi tau. Aku ni cerewet sangat


Sib baik ada wardrobe. Tu dah clear, boleh tambah baju...ahaks!

Ingat lagi kain langsir ni beli 10 tahun yang lalu kat Fella Design warehouse kat Shah Alam


No comments:

Post a Comment