Wednesday, February 27, 2019

KETO: Monday 3rd week

Guess what...Ketostick didn't turn purple! I've lost it! Argghhh!

Hari Ahad
Konon try tak nak makan pagi, nak try IF tapi around 11 am dah lapar. Aku ada beli breakfast nasi lemak untuk the kids and aku ada jamah sikit Lutfi punya yang tak abis CARBO Pastu aku masak sup cendawan.

Around 2.45pm kami pegi Seremban untuk visit Irdina. Sampai sana dah pukul 3.30pm. Ada menyinggah beli snack la pulak! Aku makan tauhu goreng, keropok keping x 4 pc CARBO, karipap sikit CARBO Pastu makan dekat Man Tom Yam. Tapi aku tak order sebab dah beli nasi briyani ayam. Briyani ni aku makan ayam jek, nasi simpan...OK dah tu tapi masalahnya Lutfi tak habis nasi dia, aku yang voluntarily abiskan nasi dia!CARBO

Malam pulak ada jamah dinner Kasyif (Mac & Cheese) CARBO dan Lutfi (carbonara). Iskkk....

Hari Isnin
Check ketostick. Warna kuning...expected. Hmmm...aku pikir betul-betul. Hampir putus asa tapi kalau aku give up sekarang, apa yang aku dapat? Dah la berat kg tak turun-turun. Sedih tau...tapi aku pikir jugak, sekaranglah aku boleh fokus at weight management since boss aku cuti lama. Come on, aku kena cekal. Kena berusaha untuk turun fat %....

Hari Rabu
Alhamdulillah dah purple. Memang aku tahan tak makan CARBO Isnin dan Selasa. Hari ni aku jamah separuh chicken roll made from bread, chicken, carrot, potato CARBO. Then dinner hirup tom yam. Kg malam 72.7kg. Nanti nak try minum night tea malam ni...



No comments:

Post a Comment